هدف اصلی از HiToP (هایتون تراپی) تحریک مستقیم متابولیسم سلول‌ها است.هایتون تراپی تاثیر جوانسازی بیولوژیکی سلول‌ها را به همراه دارد، درد را کاهش می‌دهد و عملکرد جسمی، ذهنی و جنسی را بهبود می‌بخشد.این روش باعث تحریک بدن برای ترمیم خود می‌گردد.کاربردهای اصلی هایتون تراپی شامل کاهش درد ناشی از آرتروز زانو و تعویض مفصل لگن ، سندرم دردناک شانه، آرنج تنیس بازان،درمان اسپاسم عضله کمر و پا درد پس از سانحه و بعد از عمل، شکستگی، رگ به رگ شدگی، دررفتگی، کوفتگی و غیره می‌باشند.این روش شامل انجام ماساژ توسط یک درمانگر و با کمک دستگاه هایتون می‌باشد.تاثیرات درماني اين روش بسيار بیشتر از ساير انواع ماساژ است.ماساژ با انرژی برای آرامش عمیق عضلانی، درمان‌ نواحی مختلف بدن، تسکین درد موضعی و کاهش تورم مورد استفاده قرار گرفته است ولی در این روش با نفوذ این امواج بصورت سطحی و عمقی ،ورم کاهش می یابد و درد بیمار تسکین می یابد.

کاربرد HiToP (هایتون تراپی) در فیبرومیالژیا:

فیبرومیالژیا از علل درد مزمن عضلانی است ه قسمتهای مختلف بدن را درگیر می کند و به شبه روماتیسم مشهور است در فیبرومیالزیا هیچگونه یافته غیر طبیعی آزمایشگاهی یافت نمی شود و علت مشخصی برای آن یافت نشده است بیمار با دردهای عمومی بدن ، خستگی اختلال خواب و استرس مراجعه می کند درمانهای دارویی ،یوگا ورزش درمانی،ماساژٍ،طب سوزنی ،سونا خشک از درمانهای آن می باشد .متاسفانه این بیماری درمان قطعی ندارد ولی با این روشها ابل کترل است. جالب است که فیبرو میالژیا به روش های تون تراپی به خوبی پاسخ می دهد و مشکلا بیمار را تاحدود زیادی کنترل می کند.

تلفن رزرو نوبت 66572220