بزرگراه چمران، ابتدای باقرخان غربی

ارتوزهای-اندام-فوقانی-دست-و-آرنج-min.jpg

اسپلینت شست thumb splint

اسپلینت شست

جهت پیشگیری از عارضه کشیدگی تاندون شست، حمایت از شکستگیهای خفیف و کنترل حرکت بیش از حد شست و درمان اختلالاتی مانند آرتریت مفصل بازیلار شست، انگشت ماشه ای(trigger finger ) و سندروم دکورون کاربرد دارد و درد و التهاب را به طور قابل ملاحظه بهبود می بخشد. در انواع سخت   و نیمه سخت با آتل موجود است.

Cockup splintمچ بند

مچ بند

برای کنترل  ودرمان انواع انحرافات و اختلالات مچ و دست(hand & wrist ) شامل سندروم تونل کارپال(CTS ) یا carpal tunnel syndrome  ، انواع کنترکچر های مفاصل دست، آرتریت روماتوئید(rheumatoid Arthritis ) و شکستگی های دست کاربرد دارد و در انواع بلند و کوتاه بر اساس نیاز بیمار  در دو جنس سخت و نیمه سخت طراحی و ساخته می شود.

anti  spasticity or pan اسپلینت آنتی اسپاسم یا پن

اغلب در بیماران سکته مغزی، فلج مغزی و بیمارانی که در مچ و دست دچار اسپاسم هستند کاربرد دارد و ساپورت کافی برای قوی کف دستی فراهم کرده و به کنترل مفاصل دست و مچ کمک میکند.

اسپلینت داینامیک دست dynamic hand splint

در آسیب های عصب رادیال کاربرد دارد و به صاف شدن مفاصل بین انگشتی کمک کرده و قوس کف دستی را ساپورت کرده و از صاف شدن مفاصل بین کف دست و انگشتان جلوگیری می کند.

اسپلینت انگشت

انواع اسپلینهای انگشت با طراحی استاتیک و داینامیک جهت درماندفورمیتی های انگشتان نظیر انگشت چکشی، دفورمیتی swan neck و boutonnièreو clawing انگشتان موجودند.

استرپ تنیس البو

این استرپ در بیماری آرنج تنیس بازان (tennis elbow ) که باعث بروز درد موضعی در ناحیه خارج آرنج و فوقانی ساعد میشود کاربرد دارد و با استفاده از مکانیزم ایجاد اوریجین کاذب در عضلات مربوطه درد و التهاب را بهبود می بخشد.

بریس آرنج(elbow cage)

بریس آرنج

به منظور بهبود بافت نرم، اصلاح بدشکلی ها، افزایش یا کاهش دامنه حرکت، تقویت عضلات، کاهش درد، ، بعد از جراحی تعویض مفصل، اختلالات مادرزادی، التهاب اپی کندیل های داخلی و خارجی استخوان بازو(tennis elbow , golf elbow)، استرس های مکرر، آرتروز ، بعد از جراحی پارگی تاندون، سوختگی و سندروم تونل کارپ(CTS) بکار رفته و آرنج را در برابر نیرو های طرفی محافظت کرده و مفاصل آرنج، ساعد، را بی حرکت می کند. در دو نوع سخت و نیمه سخت مو جود است.

ناکل بندر

جهت درمان دفورمیتی های ناشی از اسپاستیسیتی و یا آسیب عصب اولنار مانند claw hand  کاربرد دارد.

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *

آمار بازدید

درباره پروفسور بیژن فروغ